Just you & me

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog (een hele mond vol hahaha)

Ik ben weer een keertje gaan spelen met de ronde gelli plate GEL4R . 
Ik kan je zeggen dat is echt superleuk om te doen.....je eigen achtergrond creƫren.
Ik heb hiervoor het fluweelstructuurkarton 001270/0105 van CraftEmotions gebruikt.

Wat ik er zo leuk aan vind is, dat naast maskstencils, ook achtergrondstempels zich heel goed lenen voor de gelli plates en dat in combinatie met de Memento Dew Drops, kleuren Grape Jelly, Teal Zeal en Nautical Blue

Ik heb hier de Tandwielen achtergrondstempel 130501/1109 van CraftEmotions gebruikt. Echt supergaaf vind ik die. En daarom ook natuurlijk de tandwielen stansmal 115633/0157 gebruikt. Het paartje is ook een stansmal 115633/0154 van CraftEmotions en zo ook de Tekststempel 130501/1122.

Het Designpapier is van Studio Light van de Sweet Romance serie en die mooie bladerenrand is een nieuwe stansmal van Studio Light horende bij de Beautiful Flowers lijn.
Dezelfde bladeren van de randmal heb ik gebruikt bij de bloementoef en zo ook het leuke klimoptakje LR0206 van Marianne Design.

Ter afwerking blauwe besjes, bloemen en een parelketting gebruikt.

De kolibri komt uit het paperstack Romantic Orchid en vond ik hier wel bij passen.
De randjes wit gemaakt met Deco Art Media Crackle Paint.
Ik heb voor deze kaart linnenkarton en parelmoerkarton (lila) gebruikt.




Bedankt voor het langskomen en hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

                

Reacties

  1. Wauw Nicole, wat een plaatje. Die achtergrond met de gelli-plate is top en wat heb je mooie kleuren gecombineerd. Fris en fleurig...ik vind het een beauty.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions