Passe Partoutkaarten

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om een creatie te plaatsen op het CraftAddiction Designteam blog.

Ik probeer jullie te inspireren met deze twee passe partoutkaarten.

Ik ben aan de slag gegaan met het paperstack, tekststempel, dennentakkenstempel en de prachtige stansmallen van de Christmas Naturelijn van CraftEmotions.

Op beide kaarten heb ik tussen het linnenkarton en het Designpapier een transparante sheet en de dennentakken verwerkt.
Op beide transparante sheets heb ik met Stazon Opaque wit gestempeld. 


Verder de kerstballen, veren, huisjes met kerk, bomenrand en eland stansmallen gebruikt.
De eland staat in een bedje van sneeuw van foamball clay.
Ik heb een landschapje gecreëerd met Teal Zeal Memento Dew Drop en de uitgestanste rand met kleine boompjes.


Op deze kaart heb ik de knipplaatsjes uit het mooie paperstack verwerkt.
De witte hulsttakken op de transparante sheet zijn dus gestempeld met Stazon Opaque wit.
Verder ook nog de tekst Prettige Kerstdagen, hulsttakken en kerstroos stansmallen gebruikt.
Ter afwerking een veertje en pearlmaker, kleur rood, van Nellie Snellen.

Voor de tekstmallen heb ik de Easy Connect Crafttape gebruikt. ideaal voor de gedetailleerde en kleine stansmallen om niet te hoeven knoeien met vloeibare lijm.

Gezellig dat jullie weer een kijkje zijn komen nemen.

Fijne dag!!
Liefs, Nicole

Gebruike materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

       
             

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions