Wishing you a Happy birthday

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, welke 21 x 21 cm groot is.
Wat is dat mooi zeg, zo'n grote kaart.


De basis is een prachtig embossingfolder van Tonic Studios. Op het embossing gedeelte heb ik Nuvo Embellishment Mousse verwerkt, kleur Spring Green, Indian Gold en Aquamarine. Hiervoor heb ik een Inkt Applicator rond van Nellie Snellen gebruikt.
De muziekbalk is een stansmal van Tonic Studios.

Achter de bloementoef zitten allerlei stansmallen van CraftEmotions, waaronder die hele mooie Swirl. Het hekje is van Tim Holtz.

Rondom het beertje gestempeld met Distress Ink Vintage Photo en stempels van CraftEmotions en Crealies.

Het beertje Milton is een geweldig mooie Clearstempel van Wild Rose Studio. De tekst zit ook op die clearstampsheet.

Het beertje heb ik gestempeld op Schut Artist Drawing paper 225 grams en ingekleurd met la Petite Aquarelle van Sennelier en de Molotow Aqua Squeeze Pen 1 mm. 
De bloemen heb ik geschilderd met de Top Deco Acrylverf van Creall en een vast penseel met schuine kant. 

Om het papier te snijden gebruik ik een Guillotine Snijmachine....snij je altijd recht. Door deze snijmachine past scrapppapier van 30,5 x 30,5 cm



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Gezellig dat jullie weer een kijkje zijn komen nemen.

Nog 2 nachtjes slapen dan is het alweer Kerstmis.
Succes met alle voorbereidingen.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop
https://www.craftaddiction.nl/

                   

Reacties

  1. Hoi Nicole,
    wat is dit een prachtige kaart! En wat een formaat, 21 x 21. Lijkt me super om in de bus te krijgen. Je hebt heel mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions