Botanical Nature ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie weer een keer een kaart zien.

Ik heb deze een hele tijd geleden al gemaakt in opdracht voor CraftEmotions
Dit was één van de voorbeelden waaruit ze konden kiezen als voorbeeld op het paperstack van de Botanical Nature lijn.
De keuze is toen gevallen op drie andere voorbeelden die ik gemaakt had.
Afijn deze had ik nog niet laten zien aan jullie.


Als basis gebruikte ik linnenkarton en die leuke Card Artmal "Tent" van Dutch Doobadoo.

Het Designpapier en de cactussen en vetplanten zijn dus van de Botanical Nature lijn van CraftEmotions.

Om deze creatie nog wat verder op te leuken heb ik de mooie blaadjes van de viooltjes stansmal gebruikt, wat houten ornamenten takjes en de  gave Cutting Grid Honingraat.
Allemaal van CraftEmotions.

Gedropt met de Crystal Jewel Drops, Raspberry Pink van Nuvo.

Een klein houten klosje met de tekst Congratulations maakt het helemaal af.

De randjes heb ik ruw gemaakt met een paper distress tool. Verder met een Inkt applicator met foampad en Vintage Photo Distress Inkt bewerkt en hier en daar wat witte gesso van Dutch Doobadoo.

Gezellig dat jullie een kijkje zijn komen nemen. 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Wens ik jullie een gezellige zonnige dag!

Liefs, Nicole 

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

          





Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions