Altered hoop ....

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik ben mijn mojo kwijt.......ben totaal inspiratieloos en er komt maar weinig uit mijn handen.
Heb het wel druk gehad de afgelopen weken na mijn vakantie maar normaal borrelt er wel iets maar nu .....helemaal niks.....
Dit heb ik nog nooit gehad....HELP!!!

Word er een klein beetje ongelukkig van....

Toch maar aan de slag gegaan om zo hopelijk mijn mojo weer te vinden.
Had een hele tijd terug al best wel veel projecten gezien op Pinterest met een borduurring...

Mijn oude borduurring maar eens onder het stof uit gehaald en aan de slag.
Heb me ook nog laten inspireren met de transparante sheet
door Finnabair toen ik deze week een FB live filmpje langs zag komen op Facebook dus.

Met de kleuren heb ik me laten inspireren door de kleuren uit het Scrapbookblok Time is an Ilusion van Stamperia...zucht wat een mooie scrapvellen en wat zijn dat mooie kleuren.

Dit is het eindresultaat

De kleuren zijn hier een beetje flets, dit is van het buiten in de schaduw de foto maken.



Hier kun je heel goed zien dat ik een transparante sheet heb gebruikt en daar met transparante strucuurpasta en een maskstencil van Dutch Doobadoo bezig ben geweest.
Om de bubbels te versterken hier en daar een glasparel, verlijmd met Glossy Accents van Ranger.
Deze droogt transparant op achter de glasparel.
Ik had eerst Gel Medium gebruikt maar deze bleef melkachtig.



Ik heb het Wycinanka Curly Fame en Spring Rabbit gebruikt, diverse metalen embellishments, softboard puzzelstukjes van Dutch Doobadoo, schelpen en zeesterren.

Hieronder laat ik een beetje in stappen zien hoe de kleur tot stand is gekomen.
Dit is de basis en zie je dat ik een deel al in de zwarte gesso heb en een deel moet nog.


Alles is zwart en toen heb ik gesprayd met de Lindy's Stamp Gang kleuren Canna Lily Burnt Orange en Lucky Shamrock Green uit de Victorian Bouquet set.


Daarna een papje gemaakt met de Shine Pearl Pigment Poeders en Gel Medium en met een kwastje eerst de Wine Red, toen de Peach Pink en daarna de Grass Green aangebracht.
De Grass Green daarna ook nog een beetje gemengd met de Lake Blue.


Nog wat gesprayd met de Lucky Shamrock Green van Lindy's.
Tot slot Rusty Patina Oxid van Viva Decor.


 Toen ik tevreden was alles op de rietjes en de borduurring geplakt en om het geheel af te maken nog wat metalen embellishments en hier en daar microbeads toegevoegd.

Een stukje mooi papier uit de Scrapbookblok Time is an Ilusion van Stamperia gebruikt en met een tekststempel van CraftEmotions en Versamark en Nuvo Embossingpoeder kleur Crimson Gloss de tekst op het papier gezet.
Deze kleur embosspoeder past prachtig bij het papier.

En dan volgen hieronder nog wat foto's.






Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijn weekend.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

  
   
   
   https://www.craftaddiction.nl/product/dutch-doobadoo-dutch-mask-art-bubbles/ 
  
  
   
   
        

Reacties

  1. schitterend Nicole, je inspiratie is weer terug hoor!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig! EN misschien aldoende dat de inspiratie weer terug komt? Bij mij houdt het niet op momenteel..... ook wel eens fijn. Alleen kom ik daardoor nauwelijks aan iets van mixed media toe...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions