Acrylic Pouring en Epoxy ...

Goedemiddag lieve luitjes,

Vandaag wil ik dit canvasje van 10 x 10 cm met jullie delen.


Ik heb met het Pouring Medium van Viva Decor en de Top Deco Acrylverven van Creall en de Expoy van CraftEmotions dit prachtig canvas gemaakt.

Ik heb niet zo heel veel Pouring Medium gebruikt waardoor de cellen niet zo groot zijn en niet zoveel maar ik vind hem mooi!!
Eenmaal opgedroogd, krijg je een matte look.

Om een glanzende look te krijgen heb ik Epoxy van CraftEmotions over het canvas gegoten en toen dat eenmaal droog was.....is ie nog mooier geworden.

 
Zou jij ook graag willen leren hoe acrylic pouring werkt?
Geef je dan op voor deel 2 van de workshop " de wondere wereld van Mixed Media" op 22 september.

  Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

  
   
 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions