Life isn't a race ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag wil ik jullie inspireren voor onze Moodboard Challenge op Facebook in onze 

Ik heb me laten inspireren door de tekst en de kleuren.


Deze kaart heb ik gemaakt tijdens ons DT dagje van CraftAddiction.
Deze keer was niet ik maar DT-lid Anja Weterings de juf en mocht ik luisteren.

Anja maakt de meest mooie platte Mixed Media creaties met een techniek die me nog niet helemaal eigen is, maar met de hulp van juf Anja ben ik helemaal blij met het resultaat.
Deze kaart is gemaakt nav een voorbeeld van Anja.
Kijk maar eens op haar blog voor nog meer inspiratie van dit soort creaties:


Voor deze kaart maakte ik de achtergrond met de Make Art Blendable Ink van Ranger.
Kleuren: Fern Green, Sunflower , Red Geranium.
Hiervoor heb ik de Blending van Sponges van Nuvo gebruikt.

Voor de achtergrond gebruikte ik een Maskstencil van StudioLight.

De Tandwielen en Vlinders zijn foamstempels van CraftEmotions. Tevens de randstempels van de Memory of Summer van Studio Light gebruikt.
Gestempeld met Archival Jet Black van Ranger.
De tandwielen heb ik gemasked met de Masking Pad van Nellie Snellen.

De vlinders heb ik ingekleurd met dezelfde inkten en kleuren als de achtergrond.

Daarna nog wat gedropped met de Nuvo Crystal Drops Simply White en gestempeld met Archival Jet Black en een Mixed Media stempel van Marianne Design.


Jehebt de hele maand augustus nog om gezellig mee te doen met onze challenge, CraftAddiction Mixed Media, ScrapBooking & Art Journaling Society.

Nog steeds stay cool!!

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

   
  
  
  
  









Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions