Theedoos Dream ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag ter inspiratie voor jullie deze theedoos die ik maakte voor mijn dochter.


Ik heb het hout van de doos gewoon zijn kleur gelaten en rechtstreeks op het hout de structuurpasta met een maskstencil van CraftEmotions aangebracht.
Eenmaal droog gesprayd met de mooie Mica Mist van Nuvo, kleur groen Fresh Pear 574N.

Het hart met de vlinder maakte ik met klei en een Stamperia kleimal.
Toen de klei nog nat was de metalen embellishment Dream met schroefjes in de klei geduwd.

Het ovaaltje heb ik wel eerst in de witte gesso gezet voor ik de structuur aanbracht.
Hierop ben ik met de Shimmer Powders van Nuvo en water gaan spelen.
Toen het droog was nog wat met de blauwe Mica Mist, Nebula Blue 576N 
van Nuvo gesprayd. Dit deed ik ook met het hart en de vlinder van klei.

Daarna heb ik alle losse elementen, behalve de gears, in de gesso gezet.
De grote schelpen bracht ik op kleur met de Shimmer Powders van Nuvo en de Mica Mist blauw.
De rest heb ik gesprayd met de Mica Mist groen en blauw.

Toen ben ik het geheel gaan opbouwen.

Toen alles droog was met Gel Medium zwarte microbeads hier en daar aangebracht en daarna gespatterd met de mooie zwarte ink spray van CraftEmotions.

Met de Nuvo Embellisment Mousse Indian Gold, wat accenten aangebracht.


Ik heb nu lekker vakantie en ga er goed van genieten en even bijtanken.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction:

       
 
 
   

  
   

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions