Be the change ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn DT beurt om jullie te inspireren.

Ik pimpte de kaft van mijn Mixed Media Journal.
Een hele uitdaging....op jute...persoonlijk ben ik niet heel tevreden maar ja....het kunnen ook niet altijd hoogvliegers zijn, toch?!


Ik heb rechtstreeks op het jute de rusty paper bruin en oranje aangebracht een aan de buitenrand zwarte gesso.

Met een maskstencil de Dylusions paint Vibrant Turquoise aangebracht en met dezelfde verf gestempeld met Foam stempels tandwielen van CraftEmotions.

Daarna rijstpapier van Stamperia met Gel Medium op de kaft verlijmd.
Rondom het rijstpapier met mijn vinger Pure Sunshine Dylusions Paint aangebracht.
Ook nog hier en daar Rusty Patina oranje.

In het midden wat Coconut  Fibre en een Pocket Watch van Finnabair met daarin een glasparel met een mooie tekst en erachter kleivleugels van een Stamperia kleimal met Creall klei.
De vleugels op kleur gebracht met de Rusty paste bruin en pure sunshine dylusions paint.en zwarte gesso.
Toen het droog was de rusty patina oranje op de veren aangebracht.

Afgewerkt met hier en daar wat metalen gears.




Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

      
  
  
 
  
   

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions