The ocean is my home ...

Hallo lieve Luitjes,

Ik mocht van CraftEmotions aan de slag met de mooie Distress Oxide Sprays.

Ik maakte een onderwater thema in mijn Art Journal met hun mooie stempels en Maskstencils.

De stempels kleurde ik in met de Make Art Blendable Dye Ink van Wendy Vecchi.

Het leuke van de oxide sprays is dat ze blijven reageren op water. dus toen de achtergrond droog was heb ik met een penseel gespetterd en met een keukenrol het vocht weer opgenomen, waardoor je een hele mooie achtergrond krijgt.
Ik ben fan!!



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Liefs, Nicole
Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

 
    
  
    
     
     



Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions