Perfection is overrated ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag mag ik jullie inspireren voor Moodboard Challenge in onze FB groep


Ik heb me laten inspireren door het gezicht, de kleuren en de bloemen.

Ik maakte deze spread in mijn Mixed Media journal van Little Birdies.
Zo gaaf dat album met al die verschillende materialen aan pagna's.


Het prachtige papier komt uit het scrapbookpapier blok Time is an illusion.
Het papier heb ik met de Gel Medium van Creall verlijmd in het boek.

De "haren" van de dame zijn gestanst uit het papier van het blok met diverse stansmallen van CraftEmotions.
Hier en daar wat takjes van Wycinanka, metalen gears en langwerpige metalen embellishments verwerkt op de pagina's.

Alles is verlijmd met de Gel Medium.

Met het Barok maskstencil en de Top Deco Metallic verf van Creall Antiek goud structuur aangebracht.



Doen jullie gezellig mee?!

Fijne zondag.
Liefs, Nicole 

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

  
    
   
   




Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions