Let's float away together...

Goedemorgen lieve luitjes,

Let's float away together...

Deze kaart maakte ik speciaal voor de demonstratie op de Art Specially met de Expanding Mousse van Nuvo.
Met deze mousse heb ik geprobeerd een grot effect te creeren en al zeg ik het zelf.....ik vind het goed gelukt haha!!


Op Aquarelpapier Terschelling Schut 300 grams maakte ik eerst, met de Distress Oxide, Cracked Pistacho en Peaock Feather en een maskstencil, een onderwaterwereld.
Daarna met een spatel de Expanding mousse, Grey Matter, langs de rand gespateld en verhit met de heattool.
Eenmaal omhooggekomen en droog langs de buitenste rand naar binnen zwarte gesso met een penseel aangezet.

Tot slot de Clearstempelset Ocean 3 van CraftEmotions met de kwalletjes, zeewier en de tekst gestempeld met Ranger Archival en ingekleurd met Sennelier.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen 

     
     
    

Reacties

  1. het is een super gave uitwerking van een watertafereel!

    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions