Balans opmaken ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik ben even afwezig geweest zoals jullie misschien is opgevallen.
Dit komt omdat ik een paar dingen heb moeten verwerken.....


In augustus bestaat mijn webshop CraftAddiction alweer 4 jaar.
Tijd om de balans op te maken en in te zien dat, ondanks het leuke werk, mijn geweldige Designteam en alle superleuke en gezellige mensen die ik heb leren kennen via social media, op beurzen en tijdens mijn workshops, het toch een eenzaam bestaan is. 
Iets waar ik als mensen mens maar niet aan kan wennen.

Dit alles betekent niet dat ik helemaal ga stoppen. 

Nee, creatief bezig zijn en jullie inspireren, is iets wat ik voor geen goud kan missen dus daar ga ik zeker mee door!
Het betekent alleen dat ik het anders ga aanpakken.

Wellicht hebben jullie al opgemerkt dat ik geen nieuwe artikelen meer heb opgenomen de laatste tijd en dat de voorraden slinken.
Wat houdt dit nu in?
Ik ga me helemaal richten op Mixed Media pakketten, workshops én online workshops (een nieuwe uitdaging!)

Met nieuwe creaties en pakketten ben ik al druk doende.
Daarnaast blijven jullie me zeker zien op beurzen, waar ik producten bij me zal hebben, die ik gebruik op mijn creaties.

Verder heb ik het geluk dat ik voor de groothandel CraftEmotions het merk Cadence, wat ze sinds kort hebben opgenomen in hun assortiment, op de kaart mag gaan zetten in de vorm van demonstraties en workshops geven bij winkeliers.
Binnenkort zullen de nieuwe Mixed Media pakketten verschijnen.
Hou dus vooral mijn webshop in de gaten of schrijf je in voor de nieuwsbrief en mis niets meer!

Liefs Nicole

Reacties

  1. Ja, dat las ik al in de nieuwsbrief...dank je voor je mailtje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions