Gepimpte brillenkoker ...

Goedemorgen lieve luitjes,

7 Juli had ik een supergezellige DT dag met mijn fantastisch team, Danoesja en Anita. Chantal was helaas op het laatst verhinderd😔. Dit was tevens onze afsluiting van het DT, gezien de nieuwe stap die ik heb gezet. Deze afsluiting, ik zeg expres niet afscheid omdat we nog gezellig blijven freubelen samen en Anita en Danoesja gaan me ook nog helpen in Den Bosch, is me wel zwaar gevallen. Zeker toen ik een prachtige bos bloemen van hun 3-tjes kreeg voor alle mooie jaren samen ❤️ ........ tranen in en uit mijn ogen, dat kan ik je wel zeggen😊 Dank jullie wel lieverds 😘 voor alles wat jullie gedaan hebben voor mij en voor CraftAddiction!! Jullie betekenen heel veel voor mij😍 Natuurlijk hebben we die dag ook gezellig gefreubeld. Ik pimpte mijn brilkoker met de mooie producten van Cadence.




Liefs Nicole

Reacties

  1. k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was de grootste scepticus ter wereld. Ik heb nooit in magische spreuken of iets dergelijks geloofd, maar een betrouwbare bron (een zeer nauwe collega) vertelde mij dat dr. Ilekhojie een zeer effectieve persoon is. Het was een van de beste dingen die ik ooit heb gedaan. Mijn liefdesleven was een puinhoop, ik had twee echtscheidingen achter de rug en stond op de rand van een derde. Ik kon gewoon niet nog een scheiding aan. Ik wilde mijn best doen om onze relatie te laten slagen, maar het leek mijn vrouw niets te kunnen schelen. Ik was in de war en wist opnieuw niet wat ik moest doen en besloot voor hulp contact op te nemen met Dr. Ilekhojie. Hij voerde een verzoeningsritueel uit en smeekte namens ons. Hij vertelde me ook dat mijn vrouw van me houdt, maar dat onze verbinding op geestelijk gebied laag is. Hij heeft het opgelost en nu zijn we gelukkig en gaan we niet meer scheiden. Deze man bestaat echt en hij kan je ook helpen je verbroken relatie te herstellen. Ik heb mijn vrouw terug! We gaan nu samen naar huwelijkstherapie. Ik laat zijn contactpersoon achter voor iedereen die hulp nodig heeft. E-mail: gethelp05@gmail.com Whatsapp/Viber: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions