New Moon ....

Goedemorgen lieve luitjes,



Als gastdesigner van Crealies ging ik aan de slag met het Mini Albums Bindsysteem A CLMA01.

Hier vind je 2 filmpjes waar duidelijk uitgelegd wordt, hoe deze stans werkt.



Ik maakte zelf een kaft van karton en bekleede deze met linnenkarton.
Daarna ging ik aan de slag met het mooie papier van Piatek New Moon art.nr. 117032/0358 en diverse stansmallen van Crealies. 

Voor de pagina's en al het zwarte papier wat ik gebruikte om het designpapier te matten heb ik het nieuwe zwarte cardstock 210 grams van Crealies gebruikt, CLBS109.

Voor de binnenkant van de kaft en de eerste pagina, heb ik me laten inspireren door ScrapQueen. Zij maakt fantastische video's!!

Verder heb ik Bits & Pieces stempel no.43 CLBP43 gebruikt en Crealies stansen,
Crealies Big Labelzz & Tagzz stansen no. 14 met stiksteeklijn CLbigLT14, Labelzz & Tagzz stansen no. 14, Met stiksteeklijn CLLT14Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 21 met stiksteeklijn Circles CLNestXXL21, Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 44, Rechthoeken met stippen CLNestXXL44, On the Edge stans no. 34, Met dubbele stippen CLOTE34.


















Nog even alles op een rijtje van de gebruikte Crealies producten:

Crealies Black Cardstock 210 grams CLBS109 

Crealies Stansen/Dies:
Mini Albums Bindsysteem A CLMA01 
Crealies Big Labelzz & Tagzz stansen no. 14 met stiksteeklijn CLbigLT14

Labelzz & Tagzz stansen no. 14, Met stiksteeklijn CLLT14Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 21 met stiksteeklijn Circles CLNestXXL21
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 44, Rechthoeken met stippen CLNestXXL44

On the Edge stans no. 34, Met dubbele stippen CLOTE34

Crealies Stempels/Stamps:
Bits & Pieces stempel no. 43 CLBP43 


 Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole


Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions