Puzzelen ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Crealies brengt weer een nieuw Mixed Media product uit en wel Pigment Colorzz.
15 supergave en hele mooie kleuren pigmentpoeders met een zeer hoge kleurintensiteit.
Ik mocht er als gastdesigner al mee aan de slag.


Nadat ik de MDF puzzelstukken in de witte gesso van Crealies heb gezet, ging ik op deze puzzelstukken aan de slag met het Stencilzz Bloemen en de Pigment Colorzz kleuren Geel CLPC01 en Oranje CLPC03.

Ik strooide wat poeder op mijn craftsheet, sprayde daar water overheen en ging daarna met het stencil door de inkt die toen ontstond.
Daarna "gestempeld" op het MDF. Dit heb ik diverse keren herhaald.


Pigment Colorzz, Geel no. 01 Pigment Colorzz, Oranje no. 03 

Met het Stencilzz puzzelstukken en de Glitterpasta Goud  het relief aangebracht.


De klokken, tandwielen en kettingen stanste ik uit 2 mm foam en bracht ik op kleur met de Cadence Rusty Patina Oranje, Geel en Bruin.
De filmstrip stanste ik uit een transparante sheet en maakte ik met een watervaste stift een beetje zwart.

De mooie Combiez stans en stempel Bloem A groot bewerkte ik met stempelinkt en de randen met de Glitterpasta goud.

Hier en daar gestempeld met Bits & Pieces stempel Oud Handschrift, Grunge Circles en Dunne Mozaiek.

Ik verlijmde alles met de Gel Medium van Crealies.

De gave teksten zijn van Dutch Doobadoo.




Gebruikte materialen op een rijtje:

Pigment Colorzz:
Geel no.01 CLPC01
Orange no.03 CLPC03

Crealies Stansen/Dies:
Set of 3 Tandwielen CLSet59
Mix & Match 01 Sleutels, slot en hangslot CLMix01
Mix & Match 02 Klok met ketting en slinger CLMix02
Partz Tandwielen klein CLPartzz41
Combies Stans en stempel no.05 Bloem A groot CLCB05
X-tra Filmstrip klein CLXtra 13
Crealies Stencilzz:
Stencillzz Bloemetjes CLST208

Stencillzz Puzzelstukjes CLST205
Crealies Bits & Pieces:
Oud handschrift CLBP133
Grunge circles CLBP57
Dunne mozaiek CLBP07

Crealies MDF:
MDF Puzzel koppelbaar CLMDF04

Crealies Mixed Media:
Gesso wit CLMM01

Gel Medium transprant mat CLMM11
Glitter pasta goud CLMM32

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om alles lekker los te laten en met Mixed Media aan de slag te gaan!!

Fijne dag.
Liefs, Nicole


Reacties

  1. Wat weer een geweldige puzzelcreatie Nicole...heel mooi in deze kleuren...en zeker met die leuke gears en andere accentjes een echt kunstwerkje
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer Nicole! Mooi om een heel lichte achtergrond te gebruiken. Weer eens wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions