Inhale love, exhale hate ...


Goedemiddag lieve luitjes,

Voor CraftEmotions ging ik aan de slag met de leuke stempels van Savanne #2 130501/1684 van Carla Creaties, het maskstencil Essentials MASKSL40 van Studio Light 117015/3313 en de "Tegel"stempel 130501/1315 van hunzelf.

Met de Cadence Dora Metallic verf, kleuren Petroleum en Blauw groen, de mask van Studio Light en een ronde gelli plate maakte ik een afdruk.

Daarover heen zette ik met de Cadence Distress Pasta Denne groen 301265/1304 en de mask Grunge Chevrons 470.715.155 van Dutch Doobadoo het motief.

 Lialaf de giraf kleurde ik in met de Nuvo aquarel potloden Brilliantly Vibrant 520N 320150/0520 en zo ook de bloem die ik gebruikte van de "Tegel"stempel van CraftEmotions.

Hier en daar het script gestempeld 6410/0468 van Noor!Design en wat gedropt met de Nuvo Dream drops Dragon scales 1795N 309904/1795 en de Crystal drops Copper Penny 654 N 309901/0654.

De AJ pagina afgemaakt met de leuke tekststickers van Dutch Doobadoo 491.200.001.



Hier zie je de mooie glans van de Dora metallic verf van Cadence!!!


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Blijf gezond en geniet van de zon!
Liefs, Nicole



Reacties

  1. Oh dit is heel gaaf. Ik dacht eerst even , mmm... zware tekst, maar door de leuke giraffe wordt het weer wat luchtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions