Vintage Art Journal pagina ...


Goedemorgen lieve luitjes,

Van CraftEmotions kreeg ik wat producten van de Maart collectie van Studio Light om mee aan de slag te gaan.


Ik maakte op een kraftpagina van mijn Mixed Media album deze Vintage Art Journal pagina.
Als basis gebruikte ik het rijstpapier van de Jenine's Mindful collectie RICEJMA22 en bracht deze aan met de Decoupage plus 119576/6042 van Cadence. Met de gesso 301601/0501 van Cadence de randen wat wit gemaakt. Daarna met een en een maskstencil van de Jenine's Mindful collectie MASKJMA05 en de Dora perla metallic relief pasta kleur Antraciet 301594/0005 de structuur aangebracht met een siliconen spatel. 

Toen dit droog was hier daar de Pigment Colorzz poeders van Crealies, kleuren Paars roze CLPC10 en Middenbruin CLPC27 gestrooid en met wat water laten lopen.
Eenmaal droog heb ik voor wat extra highlight met mijn vingers de Dora water based Fingerwax van Cadence, kleur Parelmoer 301290/6152, over de pasta aangebracht. 

Hier en daar het script (mask van Dutch Doobadoo 470.715.152) en de Distress pasta kleur Ground espresso 301265/1300 van Cadence aangebracht met een Mixed Media brush van Nellie Snellen. 
Wat nog aan de borstel zat, hier en daar geveegd op het rijstpapier.

De grunge stempel met bij van Studio Light  STAMPSL453 vind ik wel gaaf en heb die hier en daar gestempeld met zwarte Archival inkt.

Wat cijfers, het woord Today en de klok van het Paper art vel 472.950.007 van Dutch Dooabdoo verlijmd met de Dutch Doobadoo lijmpen. 
De vlinders zijn van Tin Holtz Ranger en het lijfje is een wijzer het Paper art vel van Dutch Doobadoo.

Tot slot nog wat teksten van de stickervellen 491.200.001 en .002 van Dutch Dooabdoo. 
Deze stickers plakken echt goed. Je hebt geen extra lijm nodig om ze te laten plakken.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Geniet van alles wat op je pad komt en blijf gezond!!
Liefs, Nicole

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions