dream it & do it ...

 Goedemorgen lieve luitjes,

Wat is de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL Rectangles CLNestXXL110 toch een diverse stans.

Ik gebruikte de uitgestanste rechtoeken eerst met verf op een gelli plate (vergeten op de foto te zetten).
Ik rolde met een brayer twee kleuren Dylusions verf, rose quartz en , op de gelli plate, legde de papieren rechthoeken op de plate en maakte de afdruk op het watercolor papier 350 grams CLBS105.
Deze afdruk zie je op onderstaande foto aan de linkerkant.

Dit gaf niet het resultaat wat ik voor ogen had. Daarom maakte ik nog een afdruk en dit vond ik tof!!
Op deze afdruk ben ik verder gegaan. 

Ik stanste het 350 gr papier uit met de extra laag van de stans Journaling/Planner pagina + extra laag CLJP999.

De gestanste rechthoeken heb ik van de plate afgehaald en toen op de afdruk gelijmd met onderstaande foto als resultaat..
Op deze afdruk ben ik gaan stempelen met de Bits & Pieces stempel Oud Handschrift CLBP133 en Dunne Mozaiek CLBP07.


De leuke bloemen van CLSet55 stanste ik uit perkamentpapier, bewerkte ik met een embossingtool en gaf de blaadjes nerven. De onderkant van het perkamnetpapier bracht ik op kleur met de Candence fingerwax, kleur rood. Ik plakte de bloemen op elkaar en gaf ze hartje.


De blaadjes van stans Duo Dies CLDD39 stanste ik uit het 350 gr watercolor papier, nadat ik dit papier op kleur bracht met de Pigment Colorzz Olijfgroen CLPC22, Parelmoerpoeder Goud CLPC52 met daarop water gesprayd om het poeder zijn werk te laten doen.

Dit deed ik ook met de slinger van de Mix & Match stans Klok met ketting en slinger CLMix02.
Met de Klok deed ik ook hetzelfde maar dan met de Parelmoerpoeder Goud CLPC52 en de Pigment Colorzz Roze CLPC08.
Met het goud en het groen gespetterd op de pagina.

Uit het zwarte karton 210 grams CLBS109 stanste ik de pagina met CLJP999.

Tot slot maakte ik een kader en een witte strook met de Rectangles stans CLNestXXL110 en plakte hier een stickertekst op "dream it & do it"!!


Gebruikte materialen op een rijtje:

Stansen voor Journalzz & Planerzz:
Journaling/Planner pagina + extra laag CLJP999

Papier:
Watercolor/Mixed Media papier wit 350 gr. CLBS105
Zwart karton 210 grams CLBS109

Pigment Colorzz:
Olijfgroen CLPC22
Parelmoerpoder Goud CLPC52
Roze CLPC08

Crealies Bits & Pieces:
Oud handschrift CLBP133
Dunne Mozaiek CLBP07

Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies XXL Rectangles CLNestXXL110
Mix & Match 
CLMix02

                                                               Set of 3 Bloemen CLSet55
                                                                    Duo Dies Blaadjes CLDD39



Het was weer een feestje.

Pluk de dag!!
Liefs, Nicole



Reacties

  1. Prachtig is je creatie geworden Nicole...leuke technieken allemaal gebruikt
    met als resultaat een echte BEAUTY!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja veelzijdige stans, maar dat ben jij ook! Je moet maar op het idee komen! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Hương Lâm chuyên dịch vụ cho thuê máy photocopy màu hoặc bán máy photocopy màu uy tín, giá rẻ tại TP.HCM và giải đáp máy photocopy nào tốt nhất cũng như link download driver toshiba 456 chính xác.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions