Crealies FB Live 23 augustus Kerst schudkaart

Hallo Allemaal,

23 Augustus mocht ik een Facebook Live verzorgen voor Crealies.
Ik ging aan de slag met diverse nieuwe producten van de September release.
En ik maakte er deze schudkaart mee.


Welke producten ik gebruikt heb vindt je hier
https://www.crealies.nl/nl/facebook-live-23-augustus.html

De Live is hier terug te kijken op Youtube


Tijdens de Live maakte ik dit inspiratievoorbeeld met schudgedeelte.
Dezelfde producten maar net wat anders opgebouwd en hier en daar wat sisaltouw toegevoegd




Hieronder laat ik met foto's zien welk papier en welke stans ik waarvoor heb gebruikt.

210 grams Zwart karton.



350 grams watercolor papier.
Dit gebruikte ik ook voor de witte ster die op de zwarte ster geplakt is.



240 grams Wit stempelkarton.


210 grams zwart stempelkarton.


240 grams Wit stempelkarton.
Dit gebruikte ik ook voor de boompjes en de belletjes.


200 grams watercolor papier.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren!!

Liefs, Nicole

 

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions