Crealies Mini foto scrapalbum

 

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie te inspireren.

Ik maakte een viertal pagina's in mijn album welke ik maakte met de Crea-Nest-Lies XXL boog hoog met dubbele stiksteek.
Deze stans is echt supergaaf want hij heeft zoveel verschillende mogelijkheden.

In een vorig blogbericht, liet ik jullie dit album al zien samen met een bijpassende koffer.



Op deze pagina plakte ik een strookje op het designpapier gestanst met de Boog hoog om zo een pocket te maken.



Op deze pagina plakte ik de Cardzz Magic Iris.
Het magische gedeelte verborg ik achter een rondje welke overbleef uit de magic stans. 
Ik plakte er een stuk zwart papier achter en tussen het zwart papier en het designpapier plakte ik een strookje (gestanst uit een stans van de magic iris) welke ik weer onder de grote cirkel plakte om zo een luikje te maken.
om dit luikje te kunnen openen plakte ik er een tekststrook op.




Hierin kun je een foto plakken.




Van deze pagina maakte ik een drieluik en met magneetjes en een lipje (gestanst uit een stans van de magic iris) maakte ik een sluiting.





Op deze pagina plakte ik een envelopje gemaakt met de Boog hoog stans.
Onder het envelopje stopte ik een boekje ook gemaakt met de Boog hoog.




Om jullie geheugen op te frissen, hier het album met bijpassende koffer.


Crealies Stansen/Dies:



Hopelijk heb ik je mogen inspireren!

Liefs, Nicole

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions