Crealies Mixed Media Giftbag

 Hallo,


Vandaag wil ik jullie graag inspireren met een mixed media project.
Ik gebruikte hiervoor een papieren tasje.



Ik zette eerst wat witte gesso op, droogde het en ging toen met de oxide inkten spelen voor een gekleurde achtergrond. Om de inkt te laten lopen gebruikte ik een spuitflesje met water.
Gedroogd en met stencilpasta en de stencil met rondjes opgezet.
Hier en daar de leuke tekststempel gestempeld.


Op het watercolor papier heb ik ook gespeeld met de distress oxide inkt. Met het stencil met de zeshoekjes en een zwarte fineliner tekende ik hier en daar de zeshoekjes op het papier. Tevens liet ik de fineliner de vrije loop en doodlede over het papier.
Met de Cardzz stans stanste ik de honingraatjes.




Fijne dag, Nicole

Ik gebruikte voor deze creatie de volgende producten:

 Crealies Stansen/Dies:


Crealies Stempels/Stamps:




 



Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions