Crealies Mixed Media Nicoles Shapes & Confetti

Hallo lieve luitjes,


Met de supergave nieuwe Nicoles Shapes & Confetti A en B stansen en de nieuwe mooie grote hertenkop maakte ik dit Mixed Media schilderij op het 350 grams watercolor papier van Crealies.



De achtergrond maakte ik met Maskzz Amber en structuurpasta. Ik bracht het op kleur met Distress Oxide inkpads middels de packaging techniek.
Flink gesprayd met water en de kleuren lekker laten lopen.

De bloemen die ik gebruikt heb, zijn de Kerstster en de Hibiscus stansen.
Nicoles Shapes & Confetti A en B (Mix & Match) heb ik flink gematcht met elkaar, waardoor je een supergaaf effect krijgt.



Ik stanste alles uit wit stempelkarton en heb daarna de bloemen, de "Maan" en de Hertenkop op kleur gebracht met Distress Oxide ink.

De "Maan" maakte ik met twee stansen van de Crea-Nest-Lies Cirkels.
De hertenkop stanste ik ook een keertje uit zwart om schaduw te creeren.

Hier en daar gestempeld met een leuke tesktstempel en zwarte inkt.


Het geheel plakte in een fotolijst, waardoor alles net wat mooie uitkomt.


Ga jij naar de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch?
Dan kun je hem daar in het echt bekijken bij de stand van Crealies.

 Liefs, Nicole

Gebruikte producten:

Crealies Stansen/Dies:


 


 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions