Crealies Z- fold/Easelcard square

 Hallo lieve luitjes,


Wat is de nieuwe Z-fold/Easelcard vierkant super veelzijdig!!

Ik maakte er een dubbele Z-fold van.
Ik maakte foto's van hoe ik dit gedaan heb.


Ik stanste deze stans twee keer. 


Daarna heb ik met een hulpstansje één vierkant zover afgesneden dat je nog een plakrand overhoudt.
Deze plakte is dus vast aan de onder/achterkant van het andere vierkant.





 Met de layerstansen stanste ik de rest uit het designpapier.

 

Ook verlijmde ik vierkanten op de bovenste rechthoeken.
Dan krijg je dit.


Voor de sluiting gebruikte ik een bandje en stanste ik met een deel van de Twist en Pop stans.



Liefs Nicole

Gebruikte producten:

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions