Good friends are like stars ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik mocht weer gezellig Gast Designer zijn bij Crealies.
Altijd leuk en altijd een eer.


Ik ging weer een keertje aan de slag met een Gelli Plate, deze keer een iets grotere dan de ronde namelijk de Gel Press Rechthoek 10802 20,3 x 24,4 cm.


Om de achtergrond te maken gebruikte ik de de Maskstencils Mini no. 121 Ster B en no. 110 Krabbellijnen en de Creall Top Deco acrylverven, kleuren Violet, Caribbean blue, Turquiose en Moss green.

Daarna de print uitgestanst met de Rechthoek stippen no. 44 en met paars linnenkarton gemat, deze is ook uitgestanst met de Crea-Nest-Lies XXL no. 44.
Het geheel gemat met Blauwgroen linnenkarton.

Aan de randjes heel subtiel wat gestempeld met de Bits en Pieces stempel no. 43 Sterren. Gestempeld met Memento Dew Drops, kleur Elderberry
Ter afwerking wat witte gesso en crackle paint aan de randen.

Op een wit vel een paar prints gemaakt met de Gel Press met de Mask Mini no. 121 Ster B.
Van de ene print een label gemaakt en de andere print het hart van de Mask Mini no. 121 uitgestanst met de Crea-Nest-Lies XXL Rond stiksteken no. 21.

Op het label wat gestempeld met de Backgroundzz  no. 4, met Memento Dew Drops, kleur Elderberry.
En op het uitgestanst rondje de tekst Mooi gezegd no. 5 gestempeld met Memento Dew Drops, kleur Tuxedo Black.


Voor de bloemen gebruikte ik de Combi, stans en stempel no. 01 Bloemen A.
Gestempeld met Memento Dew Drops, kleur Elderberry.

Het hartje is gedropt met de Crystal drops van Nuvo, kleur Bottle green.
Deze heb ik verhoogd opgeplakt.

Daarna gedropt met de Crystal Drops van Nuvo, Mornng Dew en wat glazen steentje geplakt.
Aan het label ter afwerking een crispylint paars geniet.


Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren.

Liefs, Nicole

                

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions