Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Goedemorgen lieve luitjes,

De nieuwste mixed media collectie van Dutch Doobadoo is inmiddels verkrijgbaar in de (web)winkels.




Om jullie te inspireren, is er weer een leuke bloghop.
Hoppen jullie gezellig mee?

Dit is mijn sneak


Ik ging aan de slag met de Dutch Doobadoo Mask Art Slimline Mandala 470.784.006


 Ik werkte op het watercolorcard 350 grams van CraftEmotions en de packaging techniek met de mooie Distress Oxide inkpad, crackling campfire, en sprays, kitsch flamingo en salvaged patina van Ranger. 
Met deze twee masks en een mixed media brush van Nellie's Choice zette ik vervolgens het patroon van de mandala op met Distress Oxide inkpad, crackling campfire.
Hier en daar wat embossing glaze crackling campfire op de nog natte oxide gestrooid en laten smelten met een embossingheattool. 


Met mask Grunge Clock 470.715.154 en structuurpasta 870.000.000 zette ik het muurtje op.




Ik verwerkte op deze creatie tevens Greyboard Art Baroque 492.006.010.


Met dit als eindresultaat!


Vanaf hier ga je naar Daisy

Veel plezier en nog een fijne dag!!!
Liefs, Nicole

Reacties

  1. Een pracht creatie heb je met de mooie mask gemaakt en ook het greyboard is mooi hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi geworden. Echt leuke stencils heb je gebruikt. Ook zoveel mooie details. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden en mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions