Christmas wishes



Hier weer een kerstkaartje met het nieuwste Magnolia kerstpapier. Wat een prachtig papier is het toch, dit keer gecombineerd met een lieve kerstelvenstempel van pergamano.
Eerlijk gezegd, met dit kaartje ben ik geinspireerd door mijn lieve vriendin Franca. Thanks!!
Het elfje heb ik ingekleurd met uiteraard distressinkt en de kleuren zijn Chipped saphire en Faded jeans. het rode bont is een h2o inkt, kleur jasper red. Wat geven die h2o inkten toch een mooie glans,prachtig gewoon!! Leuk dat je er weer was. Tot de volgende keer.
XOXO Nicole
.

Reacties

  1. Hoi Nicole,
    Je maakt super mooie kaarten!!! Vooral de speciale kaart voor je vriendin Franca is schitterend!!!
    Ik blijf je volgen...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Joke kwam ik op je blog, mooie kaarten hoor, heel lief dat blauw.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Nocole ben gelijk gekomen hoor wat een mooie kaartjes maak je ben gelijk volger geworden


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met plezier word ik volger bij je Nicole...niet te geloven dat je nog maar net een blog hebt, je creaties zijn schitterend!!!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicole,
    Weer een super mooi kaartjes met alles erop en eraan.
    lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions