Nu weer terug naar kerstmis


Deze kerstkaart heb ik afgelopen weekend gemaakt. Ik heb, zoals je ziet, van alles gebruikt. Een verstopt label, een die van Magnolia, de hartjesrand en de cirkel zijn ook dies van Magnolia. Het elfje en de eekhoorn staan op een bedje van sneeuw. Hiervoor heb ik weer gesso gebruikt. Wat een heerlijk spul om sneeuw van te maken. Het papier is van de kerstlijn van Pion design en de sneeuwvlok is een houten embellishment welke ik heb bewerkt met Distress inkt, kleuren Vintage Photo en Aged Mahogany. Ook de cirkel, hartjesrand en label heb ik hiermee bewerkt. Verder zijn de kerstboom en dennetak dies van Marianne design, welke ik onlangs gekocht heb bij Knutsel en Zo in Dongen. De bloem heb ik weer zelf gemaakt en bewerkt met dezelfde kleuren als de rest van de kaart.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions