Dream the impossible

Wat een weertje, hè?! 
Hier in Tilburg in ieder geval en 't wordt alleen maar beter heb ik begrepen. Morgen 17 en overmorgen 19 graden. Ik weet wel waar ik dan ben......LOL!!
Vandaag een lente kaart. Met vrolijke en frisse kleuren!!
Ik krijg het inkleuren met plooien steeds beter te pakken, al zeg ik het zelf, hahah.
Ik ben dan ook supertevreden.
Zoals jullie van mij gewend zijn, heb ik weer van alles gebruikt om mijn kaart te versieren. 
Ik hoop dat jullie net zo van dit kaartje genieten als ik heb gedaan tijdens het maken.





 En wat vinden jullie ervan??
Ik hoop dat jullie weer een berichtje willen achterlaten. Ik kijk er in ieder geval weer naar uit. 
Superbedankt voor al jullie vorige lieve reacties op mijn kerstkaart. 
Dit zijn echt wel twee uitersten, hahah!!

Liefs,
Nicole

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
ATSC: Strass-steentjes, lint en bloemen
EHIC: Voorjaarskaartje
Magnolia-liciouschallenge: Kleurenchallenge
7 Kids Challenge: Anything goes
The Dutch Magnolia Chickies: Maak een lente of paaskaart

Reacties

  1. Hi Nicole.

    Ja wat een weertje he helemaal zalig je laat je zelf graag uit.
    Je kaart is ook weer helemaal geweldig wat een beauty. Je plooien lukken ook hartstikke goed ik ben nog niet zo ver.
    De teksten op de stempels vind ik prachtig.
    suc6 met de challenges.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje, super!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is weer een juweeltje Nicole:0) echt heel mooi! leuk he het kleuren van plooien, ben ik ook flink aan het oefenen! leuk dat je meedoet met de challenge van EHI! veel suc6!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het een beeld van een kaart leuk he plooien maken ben er ook druk mee bezig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart met veel mooie details erop
    Bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje weer Nicole.
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een keigaaf kaartje Nicole. Wat leuk dat je meedoet bij EHI en heel veel succes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. AMAZING!
    Your pin is beautiful! And i LOVE these butterflies!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOH dit is weer een dotje Nicole en zo veel leuks om te bekijken. Gave teksten ook en plooien maken is inderdaad weer iets waar we allemaal druk op oefenen (en neusjes voor Tilda en Edwin!!!). Hier maar 11 graden en vrijwel geen zon dus wil je die wel even deze kant op blazen???

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Nicole, wat een geweldig mooie kleur! Lief stempeltje en schitterende afwerking, het blauwe takje linksonder.....superssssss!!! Heb vanmiddag nog een berichtje bij je vorige kaartje achtergelaten, kijk maar even.....

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer beeldschoon Nicolet.
    Mooi gedaan hoor.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi weeral Nicole !!
    Ik vind dat zo mooi die vele versieringen die je gebruikt, zo veel te zien op je kaart he !!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldig mooi kaartje weer Nicole!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weet niet of mijn reactie goed ging!! Dus nog een keer :-)
    Je kaart is prachtig met super mooie details!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart weer Nicole en de plooitjes zien er geweldig goed uit.
    Nou hier in het hoge noorden was het wel mooi weer maar er stond een erg frisse wind, dus de temperatuur voelde kouder aan dan het werkelijk was.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje weer Nicole, schitterende versieringen hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, met hele mooie blauwe details erop. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw mooie kaart weer en prachtig ingekleurd!!!
    Ik vind Rijswijk altijd super leuk, en ik vind dat ze altijd wel wat leuke aanbiedingen hebben, maar bovenal is het er altijd heel gezellig en voor mij om de hoek!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is een prachtige kaart.Het is maar goed dat je er detailfoto's van maakt,dan kan je het goed bekijken!Heel veel leuk dingen zitten erop.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Nicole,
    Wat een PRACHT van een kaartje is dit en je laat echt heel veel MOOIS zien ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je kaart heel leuk geworden.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de DMCC.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Nicole,

    Vandaag is het hier super lekker weer. Van mij mag het zo blijven.

    Je hebt weer een prachtige gemaakt. Wat een schattige kleurtjes, kraaltjes, bloemetjes, etc heb je gebruikt.

    Het is echt een vrolijke lentekaart.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow this is gorgeous, love the beautiful detail and finishing touches, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijk lentekaartje, past perfect bij dit weertje en wat heb je weer prachtige bloemetjes en allerlei gebruikt. Je doet dit altijd op je eigen creatieve manier maar heel erg mooi!
    Fijne lenteweek verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is just stunning, love all the detail. thanks so much for joining us at 7 Kids this week.

    Hugs
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Nicole,
    WOW what a gorgeous card!!
    Tilda is painted wonderfully.
    I can't get over your beautiful decorations. So lovely!!
    Thanks ever so much for joining in our
    Magnolia-licious Challenge Blog.
    Hugs, Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. stunning card lots of beautiful embellies just the kind of syle i love !! thanks so much for joining us at deep ocean this week
    hugs sara x x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik geniet zeker van je kaartje. Het is echt een Nicole kaart met alles erop en eraan.
    Prachtig gedaan! Fijne dag, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey lieve Nicole,
    wat een prachtig kaartje weer, inderdaad een heel ander kaartje dan je vorige maar dat maakt het juist boeiend, weer super leuke (en vele) details hihi, prachtig gemaakt!
    (En mail je zeker weer snel terug hoor lieverd!)
    Knuffies, Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Your card is just stunning! I love all the pretty details.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Nicole , wat heb je weer een bjoetie gemaakt !! Mooi in die zacht-blauwe tinten en lekker veel versiersels ; daar houd ik wel van.... Tilda ziet er mooi uit ; de plooien zijn zeker goed gelukt. Dat heb ik nog niet zo geoefend. Staat op mijn to-do-list. Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi Nicole, your card is so gorgeous!! I love all the elements that you have added to your card and how you colored Tilda!! Thank you for joining the Magnolia-licious Challenge Blog Color Inspiration Challenge! I hope you join us again soon. Have a wonderful weekend!
    Hugs,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat is het weeral een heeel erg mooi kaartje geworden zeg.Mooie zachte kleuren en heel leuk versierd , zo ver ben ik nog niet haha.
    Prachtige kaart :-)
    Groetjes van Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een mooi kaartje, ik hou wel van die frisse pasteltinten!
    Carine heeft me je groetjes overgebracht, zo te horen was het zeer gezellig en hebben jullie genoten van de blind date!
    Bij deze de groetjes terug vanuit het verre zonnige België ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow! A stunning creation! Love your card - the beautiful details, the colours, the image, it's all gorgeous!
    Thanks for joining in at ATSC this time!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions