April doet wat hij wil.........

Goedemorgen lieve luitjes,
Goodmorning lovely peeps,

Ik heb mijn blogheader maar eens aangepast want het is toch al even geen winter meer.....hahahah!! Heb de foto's dus vervangen door gezellige lentekaarten.
Iedereen ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties op mijn kaart van gisteren. Leuk, leuk!!
Zoals beloofd ben ik er vandaag weer met een nieuwe creatie want het is weer tijd voor een nieuwe 
Everybody thanks so much for your lovely comments on my card from yesterday. Soooooo nice!!!
As promised I'm back today for it's time for a new Time For Magnolia Challenge

Challenge #54 April doet wat hij wil......oftewel Alles Mag!
Challenge #54 Anything Goes!!

Doen jullie gezellig mee?! Makkelijker als Alles Mag! kun je het niet hebben, toch?! Er is weer een mooie prijs te winnen en een top 3 nominatie.
Wil je weten wat je kunt winnen? Neem dan snel een kijkje op het TFMC-blog. Je kunt dan meteen zien wat mijn teamies van Team Edwin allemaal voor schitterende creaties gemaakt hebben.
Dit is mijn bijdrage:
Easy peasy, no?! Please join us, we would love to see your wonderful creations. You can win a beautiful prize and a top 3 nomination.
Please take a look at the TFMC-blog and see the wonderful creations of my teamies from Team Edwin.
This is my contribution:
 
De basis is van een Go Kreatemal. Tilda van de Lost & Found serie heb ik ingekleurd met mijn Twinkling H2O's. Het Designpapier is van Magnolia net als die mooie grote vlinder, de veren (uitgestanst met vellum) en de kleine groene blaadjes. Happy Birthday is een snijrandmal van Noor! Design, de Doily achter het stepelafdrukje is van Cheery Lynn en het vogelkooitje is van Memory Box. Verder veel bloemen, lila seambinding, kant, jutetouwtje, charm en plakparels gebruikt. Alle randjes heb ik bewerkt met Vintage Photo en verder ook weer met de correctievloeistof  lekker bezig geweest......hahhha!! Oh en langs het afdrukje het embossingpoeder van Stampendous Frantage gebruikt.

Gezellig dat jullie weer de moeite hebben genomen om even langs te komen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Een gezellige Koningsdag gewenst!!!
Challenge:
Marvelous Magnolia Challenge: Challenge #66 Anything Goes

Reacties

  1. Grappig dat we allebei April..... hebben gekozen maar bij jou is het zo te zien gewoon super mooi weer ipv dikke regendruppels! Beeldige met al dat lila en deze Tilda is zoooo cute en zeker met haar rode haartjes (oranje was vandaag ook wel tof geweest hihihi!).

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke, geslaagde kaart !
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Nicole, wat heb je een ontzettend mooie kaart gemaakt. Alles is tot in de puntjes afgewerkt, súper! Fijn weekend, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer zo geweldig mooi Nicole, ik kijk mijn ogen weer uit, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, er is zoveel moois op te zien, je blijft gewoon kijken., De kleurtjes zijn ook erg mooi gekozen en dan al die bloemen, geweldig weer. Je blog ziet er mooi uit en inderdaad echt meer zomers;)
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend, zo romantisch!!! Weer een heel leuk kaartje om veel op te ontdekken.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, Nicole.
    Met de mooi koper kleur haar heb je Tilda ingekleurd. Trouwens helemaal super mooi ingekleurd.
    Je bloemen toef is ook heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Nicole!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so cute, love this tilda with her red hair
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super geweldige kaart is dit!!! Je hebt haar zo lief ingekleurd, super met die achtergrond! En jouw veren vind ik altijd zo geweldig. Die staat ook nog op mijn verlanglijstje, net zoals jij dat doet ;-)

    Fijn weekeinde! Liefs Lotte

    PS. De afdrukjes komen hoor! Maar het is hier een ziekenboeg en ik heb de afgelopen nacht in het ZH doorgebracht voor de jongste :( Het gaat even niet zoals ik wil hier in huis. Maar morgen heb ik een dagje 'vrij'. Dus wanneer de kids meewerken... LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bjoetie is het weer Nicole....deze keer hou ik het even kort!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicole,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt zeg! Ik vind hem helemaal leuk!
    Echt jouw stijl!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf kaartje Nicole, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet alleen "life is beautiful" Nicole...dit schattige kaartje ook. Tjonge,jonge, wat kan je dat toch super...alles klopt en past bij elkaar, genieten dit...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ps leuk dat je je header in lentesfeer hebt gebracht....;p

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O Nicole wat een prachtig kaartje weer! En zoveel mooie en leuke details... Echt genieten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Simply gorgeous! I love your colouring and beautiful embellies! Hugs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh what a fabulous, beautiful card, love the sweet image and all the wonderful details
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb er gewoon geen woorden voor! Wat een topper weer van een kaart Nicole! Werkelijk een bjoetie!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend Nicole!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaatje echt schitterend, de stempel het kleuren, en de details super super mooi, die veren vind ik ook mooi zo van velum, prachtig geheel liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend! Ik vind hem weer helemaal top, zo veel mooi te zien!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is such a gorgeous card! Lovely colours and beautiful design! Thank you for joining us at Marvelous magnolia, good luck and I hope you will join us in the next challenge.
    Hugs
    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog zo'n bjoetie!! De veren zijn ook mooi gedaan om deze te stansen met vellum, gelijk weer een ideetje opgedaan.
    Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions