Home Sweet Home

Goedemorgen lieve luitjes,

Nog 10 dagen voor het Kerstmis is. Maar de temperaturen zijn er niet naar......dat wordt geen witte Kerst vrees ik.
Jammer hoor!! 

Vandaag heb ik een boekkaart voor jullie. 
Deze heb ik gemaakt voor Eline, de vriendin van Shauny en Shannon en tevens onze derde dochter of pleegdochter zoals we haar wel eens noemen hahah!!

Ze is gaan samenwonen met haar vriend Jeroen en ik vond de MDF basisvorm huis van CraftEmotions wel leuk om op deze boekkaart te verwerken voor hun.

Verder heb ik veel houten ornamenten, een stempel en het prachtige Designpapier Romantic Provence allemaal van CraftEmotions gebruikt. De basis is Kraftpapier!

In het midden een leeg houten ornamenten doosje, beplakt met hetzelfde DP.

De hederatakjes zijn van een snijmal van Marianne Design.
Verder mooi lint om de boekkaart dicht te strikken en hier en daar wat bloemetjes om het geheel op te sieren.
Ik heb alles wit gemaakt met gesso. 





Gezellig dat jullie even zijn langs gekomen!!

Ik ga weer snel verder met de kerstkaarten .......

Fijne dag.
Liefs, Nicole




De gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

CraftEmotions Paper stack Romantic Provence 32 vel A5 CraftEmotions clearstamps A6 - achtergrond home sweet home CraftEmotions MDF basisvormen huis puntgevel (2-delig) CraftEmotions Houten ornamenten Happiness - Boeddha CraftEmotions Houten ornamenten Botanical Summer - Vogel, huisje CraftEmotions Houten ornamenten Romantic Provence - Deur,venster CraftEmotions Houten ornamenten Romantic Provence - Terras CraftEmotions Houten ornamenten - Home Sweet Home CraftEmotions Houten ornamenten - Sierhek en lantaarns

Reacties

  1. Super gaaf deze verhuiskaart Nicole! en je zie ik ben weer boven water, heb me een beetje afgezonderd voorde kerstkaarten...pppfffttt ben bijna klaar! Ik heb ook zo'n "pleegzoon" zeg maar die woonde ook bijna bij ons in! Dus begrijp wat je bedoeld!
    Het papier is ook zo prachtig en zo'n boekje doet het altijd goed! Veel succes met de laatste kerst kaarten!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar was Eline vast heeel erg mee in haar nopjes Nicole, wat een super leuke boekkaart voor haar eigen huisje is dit geworden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat is nog eens een verhuiskaart Nicole die je voor jouw derde dochter hebt gemaakt! Prachtig opgebouwd en afgewerkt en het ribbelkarton en de witte accenten maken het ook heel stoer :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie verhuiscreatie! Helemaal geweldig met zoveel mooie details erop/erin verwerkt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions