Christmas Nature van CraftEmotions

Goedemorgen lieve luitjes,

Christmas in July......

Eind van de maand komt CraftEmotions met een schitterende kerstlijn uit:
Neem gezellig een kijkje in mijn webshop CraftAddiction om te zien wat voor moois er allemaal uitkomt van deze prachtige Christmas Nature lijn.


Ik heb een Sneeuwbol gemaakt, waarvoor ik dus de Sneeuwbol met huisjes stansmal 115633/0508  heb gebruikt.

   

Verder heb ik prachtige hulsttakken 115633/0174 en dennentakken 115633/0180 gebruikt met in het middelpunt de schitterende kerstster 115633/0178.

  

Ook nieuw is het leuke hertje 115633/0173 en de mooie tekst Prettige Kerstdagen 115633/0303.

 

Ik heb afwisselend wit linnenkarton en wit glitterpapier gebruikt.

In de sneeuwbol heb ik met de Gelliplate rond, Memento Dewdrops (Teal Zeal en Nautical Blue) en het Maskstencil Sterren 185070/1111 van CraftEmotions een achtergrond gemaakt.
Ik heb hiervoor het Fluweelstructuurkarton van CraftEmotions gebruikt.


Gezellig dat jullie een kijkje zijn komen nemen. Hopelijk heb ik jullie weer een beetje kunnen inspireren.

Fijne dag!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

              


Reacties

  1. Hallo Nicole,

    Allereerst wat een prachtige kaart.
    Ik heb een vraag over de globe mal en hoop dat je mij kan helpen.
    Ik heb dezelfde mal in het najaar gekocht op de beurs in Hardenberg. Heb hem ook al eens uitgeprobeerd maar ik weet niet zo goed of ik het wel goed heb gedaan.
    De mal bestaat uit 2 delen.
    Zo te zien op je foto heb je de achterkant in 1 geheel gedaan. Heb je dit gewoon overgetrokken en uitgeknipt.?
    Want zo heb ik het gedaan.
    En dan leg je de uitgestanste mal daar weer op of niet??
    Ik hoor graag van je.
    Ik was al wezen zoeken op youtube voor een filmpje maar net niet deze mal in de filmpjes gebruikt.

    Groet. Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions