Reminder Challenge Herfst

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien als reminder voor onze Challenge HERFST op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog.

Ik heb me voor deze creatie laten inspireren door een gieter die ik op Pinterest zag. Ik weet niet meer wie die gieter gemaakt heeft.


Deze gieter is een Card Art mal van Dutch Doobadoo. Wat is het weer een leuk modelletje hè?!
Ik heb het Designpapier Autumn Woods van CraftEmotions gebruikt. Dat blijft mooi papier.

Verder ben ik aan de slag gegaan met de Bladeren stansmallen van Tonic Studios
Vind die echt supergaaf!! 
In het midden van de gieter het grote eikenblad uitgestanst voor de opening. 
Daarna ook nog een randje van het uitgestanste donkerbruine linnenkarton uitgeknipt en op het Designpapier weer geplakt om het effect van het uitgestanste blad beter uit te laten komen.

In de opening tegen de achterkant van de gieter een knipvel van Marianne  Design, Mattie Mooiste herfstbloemen.
Deze heb ik uitgestanst met de de Crea-nest-lies XXL no. 21 Rond basis van Crealies. Die heeft van die leuke stitchrandjes......

De paddestoel komt uit het Designpapier, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Verder nog het eikeltje en verschillende bladeren stansmallen van Tonic Studios gebruikt en verwerkt op mijn herfstcreatie.
Hier en daar wat tillandsia en twee pompoentjes uit het tuincentrum.

Ter werking nog twee kurken labels en een mooi mosgroen lintje achter het eikeltje.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen met de Challenge!
Hij duurt nog tot 31 oktober en je hebt geen blog nodig om mee te doen!
Lees hiervoor op het blog wat je dan moet doen.

Gezellige dag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen kun je bestellen in mijn webshop CraftAddiction https://www.craftaddiction.nl/
(klik op de foto's om direct naar de artikelen in de webshop te gaan)

                

Reacties

  1. Heel mooi kaartje! Zo leuk die gieter helemaal in herfstsfeer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grandioos mooi Nicole! Mooie details, ja dat gietertje heb ik ook nog liggen. poehee zoveel nog! hihi
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions