Spring Time ...

Goedemiddag lieve luitjes,

CraftEmotions is weer met een prachtige collectie gekomen: Spring Time.

De stempels en het paperstack zijn al leverbaar. Nu is het nog met smart wachten op het maskstencil en de stansmal.

Ik mocht er al mee aan de slag en maakte deze kaart met het hele mooie Designpapier en (3D) plaatjes welke in het paperstack zitten.



De basis is een Dutch Doobadoo Shape Art mal, Ornament. 
Het designpapier komt dus uit het paperstack Spring Time van CraftEmotions.

Het 3D plaatje heb ik uitgeknipt en de vogel en bloesem ook en verhoogd opgeplakt met 3D foamblokjes.

Achter het plaatje heb ik designpapier Spring Time gedaan en daarachter zit een Tonic Studios stansmal, Jewelled Crown 11443E uitgestanst van Designpapier wat ook in het paperstack zit.


De rand achter het geheel is een Creatable LR0385, Border Triangle van Marianne Design uitgestanst uit het DP van het paperstack.

 Tevens twee Kraft labelstempels van CraftEmotions op DP gestempeld en uitgeknipt. 
Wat lintjes erdoor, een jute touwtje en een parelketting.

De poststempels zijn ook van CraftEmotions.

Hartelijk gefeliciteerd is een stansmal, ook van CraftEmotions, welke ik heb uitgestanst op wit linnenkarton waar ik Easy Connect Crafttape achter heb geplakt zodat ik niet hoefde te knoeien met vloeibare lijm.

Ik heb alle randjes ruw gemaakt met een paper distress tool en aangezet met een Ink tool met Ranger Distress Inkt, Vintage Photo en  DecoArt Media Crackle paint.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Gezellige dag. 
 Liefs, Nicole 

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

             

Reacties

  1. Wat een super mooi kaartje en wat een prachtige materialen allemaal ! Ik vind ze super !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah lekker lente! Heel mooi, prachtige kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions