Time is a great .....

Goedemorgen lieve luitjes,

Dat is lang geleden dat ik bezig ben geweest met een Mixed Media canvas.
Helemaal blij was ik dan ook toen ik voor CraftEmotions hun nieuwe Ink Sprays mocht uitproberen!

Het duurde even voor ik inspiratie had omdat het al best even geleden was. 
Oh ja en of ik ook iets leuks wilde doen met hun Cijfers Maskstencil......

Toen was het idee geboren om iets met een wekker te doen.
En dit is het resultaat geworden.
Deze foto is gemaakt toen de zon erg scheen.


Het canvas van 24 x 30 cm smeerde ik eerst in met de gesso en de cijfers rechtsboven en in de wekker maakte ik met het maskstencil Cijfers type CraftEmotions en structuurpasta
Als basis zette ik een laagje Creall Top Deco Acrylverf op.

Daarna ben ik gaan sprayen met de nieuwe sprays van CraftEmotions
Ze sprayen daar waar ze moeten sprayen, dus dat is top. Ze zijn opaque en  hebben veel pigment.



Hier en daar gestempeld met de Mixed Media stempels van Marianne Design.
Het klokje en Time is a Great storyteller zijn stempels van CraftEmotions.

Verder het geheel opgeleukt met metalen embellishments, bloemen, 3D Balls Medium en Microbeads.


Deze foto is genomen toen de zon niet scheen.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Dit canvas zal tevens een workshop worden. 
Binnenkort staat hij in de webshop.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
(klik op de foto om rechtstreeks naar het artikel in de webshop te gaan)

                             





Reacties

  1. Supergaaf dit canvas met wekker Nicole. Heel mooi en dat zal vast wel storm lopen die workshop :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicole wat een gaaf canvas ... Zal vast en zeker een hele leuke workshop worden. Heel knap hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, Nicole. Love all the textures and dimension.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions