Notitieboekje met pennenhouder

Goedemiddag lieve luitjes,

Ik pimpte een notitieboekje met het mooie chipboard van Wycinanka, en de gave Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions.


Verder gebruikte ik een glazen flesje met schroef, twee klokken van Prima Marketing, een kroontjespen, metalen gears, maskstencils en allerlei leuke ornamenten die je in en rond je huis vindt.
In het flesje zitten zwarte microbeads.
Tevens gebruikte ik de 3D Balls Small en Medium
En wat is een notitieboekje zonder pen?!
Juist! 
En daarom maakte ik een koker om mijn pen in te bewaren zodat ik hem altijd bij mijn boekje bij de hand heb.

Vind jij het niet erg om vieze handen te krijgen en zou jij ook een notitieboekje met pennenhouder willen pimpen?
Geef je dan hier op voor de workshop zaterdag 6 mei.

A.s. zaterdag 25 en zondag 26 maart ben ik met CraftAddiction te vinden op de HobbyCreaWeekend Beurs in de Bress in Breda.
Misschien zie ik je daar. Dit notitieboekje gaat in ieder geval mee!!

Liefs, Nicole



Gebruikte materialen CraftAddiction
          





Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions