MDF Gereedschap Box

Goedemorgen lieve luitjes,

Gezellige Koningsdag allemaal.
Ik ben al een hele week snipverkouden........en ik heb Marti ook al aangestoken dus wij komen de deur niet uit.
Jammer had er wel zin in om gezellig ergens naar toe te gaan.

Vandaag laat ik jullie deze MDF Gereedschap Box van CraftEmotions zien.
Deze heb ik gepimpt met een servet en wat structuurpasta.

Deze gereedschapbox is ideaal voor op je bureau.
Hij staat hier bij mij ook op mijn bureau en zo heb ik meteen een kwast bij de hand en de Ink Spraytjes van CraftEmotions.


Ik heb het MDF eerst voorzien van een laagje Deco & Lifestyle Chalkpaint, kleuren Antiekblauw en IJsblauw.
Daarna ben ik met het servet Vogellied van CraftEmotions gaan spelen en heb ik het met de multicoat op het MDF geplakt.

Als finishing touch heb ik met een maskstencil Botanical Summer, Tuinscherm en structuurpasta wat structuur aangebracht.
Deze keer heb ik de Modeling Paste White van Deco Art Media gebruikt. 
Dit is potje met een inhoud van 118 ml en ideaal voor als je zo af en toe een keertje met structuurpasta wilt spelen.

Voor de "achterkant" heb ik gesprayd met de InkSpray van CraftEmotions en Alfabet Maskstencils van DutchDoobadoo en CraftEmotions.

Carpe Diem heb ik zelf geschreven met de Nuvo Brush Script Pennen.
Deze zijn ideaal voor Creative Handlettering.





Geniet vandaag!!
Liefs, Nicole 
Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

            
  
Deze Nuvo Brush Script Pens staan niet in de webshop maar kan ik uiteraard wel leveren.
Klik op de foto en ga rehtstreeks naar de groothandel om te zien welke mooie kleuren er allemaal zijn.

 

Reacties

  1. Wat heb je dit weer prachtig gedaan Nicole ! Blijven jullie maar lekker warm binnen met een grote kop thee ! Veel beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions