Reminder Vlinder Challenge @ CraftAddictionChallenge

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het tijd voor de reminder voor de challenge op ons CraftAddiction Challenge blog, waarvan het thema luidt:

"Vlinders op je creatie"

Ik heb welgeteld één vlinders op mijn creatie maar een vlinder is een vlinder.....toch?! Hahah!!


De basis is een  Shape Art mal,  van Dutch Doobadoo en het designpapier, de afbeelding en de cactussen en vetplanten zijn van de nieuwe Botanical Nature lijn van CraftEmotions.

Achter de afbeelding steekt de nieuwe Honingraat Cutting Grid van CraftEmotions.
Verder gebruikte ik de stansmal Good Luck samen met het hoefijzer.
De tag is een stempel en knipte ik uit, met een jute touwtje om de kaart vast gemaakt.

De vlinder is een houten ornament en bracht ik op kleur met de Nuvo Embellishment Mousse.
De randjes van de kaart bracht ik hiermee ook op kleur.

Doen jullie mee?!
Je kunt nog meedoen t/m 30 april.
Je kunt een leuke prijs en een top 3 plek winnen!
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren,

Fijne 2e Paasdag!
Wij gaan lekker uitwaaien aan zee.

Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

         



Reacties

  1. Haha naar die vlinder moest ik dus echt even zoeken in deze kleurenpracht, gaaf kaartje Nicole!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions