Relax ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ook deze kaart staat op het paperstack Botanical Nature van CraftEmotions.
waarvoor ik de voorbeelden mocht maken.

Het is echt een prachtig paperstack waarbij je niet veel meer nodig hebt om hele mooie kaarten te maken. Het paperstack bevat namelijk 2 x vier verschillende Designpapier met 3 verschillende vellen knipplaatsjes., al dan niet 3D.

De kleuren alleen al.......


Ik heb wat houten vogeltjes gebruikt en deze met Distress Inkt Vintage Photo wat meer kleur gegeven. Voor de strik crispylint, parellint en een jutetouwtje.
Tevens wat gedropt met de Nuvo Crystal Drops, Wedgewood Blue.

Achter het plaatje een taartservetje en een stansmal van Marianne Design.
Het emboss gedeelte met de witte Molotow Marker aangezet.

Wat jullie niet konden zien is dat dit een Easelkaart is.


Relax zijn houten lettertjes en heb ik ook met Distress Inkt Vintage Photo, wat meer kleur gegeven. 
De vetplantjes en de stenen zijn knipplaatjes uit het paperstack.
Deze heb ik verhoogd opgeplakt.

De mooie border Creatbale LR0385 is ook een stansmal van Marianne Design.
En ook hier wat gedropt met Nuvo Crystal Drops, Wedgewood Blue.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne zonnige dag!!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

           


Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions