At the Seaside ....nieuwe Challenge 7 & 8 @ CraftAddiction

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag begint er weer een nieuwe Challenge op ons CraftAddiction Challengeblog.
Deze Challenge zal wegens de zomerperiode maar liefst twee maanden duren!
Het thema luidt:

Challenge #07 & #08 Zomervakantie
 in (vleugje) Mixed Media stijl!

Ik maakte een Maritiem canvas van 20 x 20 cm.
Hierbij ging ik aan de slag met Creall Top Deco verven, boekbinderslijm en water.
Ik heb geprobeerd cellen te creƫren.....niet helemaal gelukt maar wat geeft dit een gaaf effect zeg!
Wauw!!

Ik heb het geheel opgeleukt met chipboard van Wycinanka, stuurwiel en zeepaardje, wat metalen embellishments, 3D Balls, schelpjes een Maskstencil van Dutch Doobadoo, Bubbels, en de structuurpasta van DecoArt Media.

Het stuurwiel heb ik bewerkt met Versamark en de mooie Nuvo Embossingpoeder, Cool Jade en een heattool uiteraard.



Het zeepaardje  van Wycinanka, heb ik op kleur gebracht met de Nuvo Embellishment Mousse en de Dual Ended Blender Brush.
Ideaal werken met die borstels en de mousse.
Moertjes, schroefjes, boutjes, 3D Ball Small en schelpjes heb ik gebruikt om een 3D Steampunk Zeepaardje te maken. 


De stukjes visnet heb ik zelf geknoopt met koord.


Het hartje van de metalen bloemetjes heb ik met de Nuvo Crystal Drops, kleur Antique Rose gemaakt.


Hier zie je heel goed de scheuren aan de rand van de verf. Dit heb ik gedaan met de Crackle Glaze van DecoArt Media. Deze Crackle Glaze heb ik helemaal rondom de verf gedaan. 
Gaaf effect!!
Net als het Maskstencil van DDBD, vond dit ook goed passen bij dit canvas.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen met onze Challenge 
Zomervakantie in (vleugje) Mixed Media stijl.

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction:

                            

Reacties

  1. Hartstikke mooi gedaan Nicole.
    Ook heel fijn dat je de gebruikte produkten erbij toont. Ik wil graag mij abonneren op jouw blog maar hoe doe ik dat? Groetjes, Mathilde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions