Pretty in Pink ...

Goedemiddag lieve luitjes,

Omdat ik nog steeds in het Designteam van de groothandel CraftEmotions zit, blijf ik ook voorbeeldkaarten maken met hun nieuwe collecties.

Ik ben aan de slag gegaan met het paperstack van de nieuwe collectie van CraftEmotions " Pretty in Pink" in combinatie met hun nieuwe stansmallen, Borders en Cutting Grid, Ruit Scallop.
Tevens heb ik het mooie chipboard van Wycinanka gebruikt.

Ik heb er een schudkaart van gemaakt.


De basis is de Shape Art Frame van Dutch Doobadoo welke ik verlengd heb.
Op de Cutting Grid Ruit Scallop heb ik een rand, uitgestanst met de Crea-Nest-Lies XXL Rechthoek met stippen van Crealies, geplakt.
Zo lijkt het één geheel.

Achter het schudgedeelte zit de chipboard achtergrond Fantasie van Wycinanka. 


Op kraftpapier met Versamark Hartelijk gefeliciteerd gestempeld en verhit met de Nuvo embossingpoeder Cool Jade.
Deze kleur past echt perfect bij het Designpapier.

In de hartjes van de hortensia heb ik gedropt met de Nuvo Crystal drops, Antique Rose en Rhubarb Crumble


Als schudmateriaal heb ik de microbeads Zilver gebruikt achter een transparante sheet.
Ter versiering bij de uitgeknipte afbeelding een glazen flesje, gevuld met een beetje Nuvo embossingpoeder Cool Jade, een kroontjespen en de Wycinanka Druivenborder.
Deze border heb ik bewerkt met drie kleuren Memento Dew Drops, Pear Tart, Bamboo Leaves en Cottage Ivy en een beetje Nuvo embossingpoeder Cool Jade.


De nieuwe borderstansen zijn natuurlijk heel divers te gebruiken. Ik heb ze hier gebruikt als lintjes aan de tags. 
De tagstempels op de tags zijn ook van CraftEmotions.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze schudkaart.

Geniet van het praachtige weer!!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

                       


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions