Servet Kerst Decoratie ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie deze MDF kersthanger zien, waarbij ik een servet van CraftEmotions, Kerst Decoratie artikelnummer 111331/0660 gebruikt heb.



Ik gebruikte de MDF Basisvormen Cirkel, Hart en Ster 5punt.

Omdat het servet een witte achtergrond heeft, heb ik het MDF eerst in de witte gesso gezet. Wil je dat hij meteen dekt dan kun je ook de ChalkPaint van Deco & Lifestyle Cotton White gebruiken.

Daarna ben ik het servet gaan "scheuren" door met een vochtig penseel langs de tekening te gaan.
Een laagje Multicoat op het MDF met een foambrush en toen het servet op het MDF gelegd. 
Een stuk huishoudfolie op het servet gelegd en toen ben ik het servet op het MDF gaan "wrijven".
Toen het droog was ter bescherming nog een laagje multicoat opgezet.




Ik heb het daarna verder opgesierd met witte belletjes, dennentak stansmal, hulstbladeren stansmal, jute touwtje en een mastappeltje.

Ter afwerking hier en daar sneeuw aangebracht met de sneeuwpen van Nellie Snellen.

De bruine takjes en Merry Christmas met Swirls zijn nieuwe stansmallen van CraftEmotions welke nog moeten uitkomen.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om ook eens met servetten aan de slag te gaan.
Is echt heel leuk om te doen.

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction

              

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions