Belief ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik heb diverse houten kisten en doosjes in mijn assortiment opgenomen.

Vandaag wil ik jullie dit hexagon houten doosje laten zien wat ik omtoverde tot een gaaf Mixed Media projectje.



Ik heb het hout het hout laten zijn en alleen de deksel bewerkt.
Ik gebruikte daarvoor een honingraat Maskstencil van CraftEmotions  (is een pre-order artikel) met structuurpasta.
De basis zijn twee potloden. Zowel het maskstencil als de potloden versterken de hexagon.

Verder gebruikte ik diverse houten ormanenten (cijfers, takjes, gears, tekst " belief") ,stansmallen (Bloemen Mix Large en het sierhekje (ook een pre-order artikel)) en een glazen flesje.
Dit flesje heb ik gevuld met kraaltjes. Deze kraaltjes komen zo hier en daar ook voor op de versiering. Hiervoor maakte ik een papje van Gel Medium van Creall en de kraaltjes.

Ik heb alle embellishment eerst in de gesso gezet en daarna verlijmd met Gel Medium.
Het hekje heb ik verlijmd met Nellie's Choice Ultrafine Tip Lijm applicator waar ik tacky glue in heb gedaan.

Om alles op kleur te brengen ben ik even buiten mijn comfortzone gestapt en ben gegaan voor de kleuren Peach, Citroen geel en Carmijn van de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions.

Tot slot wat pailletjes ter afwerking.


 Gezellig dat jullie weer een kijkje zijn komen nemen en hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren.

Fijn weekend!!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

                       



Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions