Midway reminder CraftAddiction Moodboard Challenge ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het tijd voor de Midway reminder voor de  Moodboard Challenge op onze Facebook groep: CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep

Heel eerlijk.......deze creatie heb ik een jaar geleden al gemaakt maar nog nooit ergens laten zien. Wat een geluk hij past perfect bij dit Moodboard hihih.
Maar destijds heb ik me zeker wel laten inspireren door de herfstkleuren en de natuur.

Vooruitziende blik ...... hahahah!


Ik ging aan de slag met een MDF cirkel welke ik eerst heb geverfd met Creall Top Deco, kleur Diep bruin.
Daarna allerlei natuurlijke materialen uit de natuur met Gel Medium verlijmd op de ring.
Sinds kort heb ik een zelfklevende Craftsheet van 50 x 80 cm in de webshop, echt ideeal voor dit soort projecten.


Deze bladeren zijn de MDF bladeren van Dutch Doobadoo.
Eerst in de gesso en toen met een jute touwtje en structuurpasta de bladnerven aangebracht.
Op kleur gebracht met de Creall Top Deco, kleuren Roestrood, Mosgroen en Strogeel.

Deze krans hangt nu buiten onder het afdak te pronken!

Dit is het Moodboard!

Doe gezellig mee en maak als deelnemer extra kans op een fantastische prijs.


Ga snel naar CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep, wordt lid en doe mee!!
Je hebt nog twee weken de tijd!

 Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
(klik op de foto en je gaat rechtstreeks naar de webshop)

             

Reacties

  1. Wat een beeld van en herfstkrans! Supermooi gemaakt!
    Groetjes en alvast veel plezier op de beurs en tot zaterdag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions