Merry Christmas ..

Goeiemorgen lieve luitjes,

Vandaag een ander soort van Mixed Media....
Een kaart waarbij ik de achtergrond gedaan heb met de Mixed Media Ink Sprays  van CraftEmotions.


Ik gebruikte de kleuren Ink Blue en Royal Blue en heb na het sprayen ook wat gesprayd met water.
Gedroogd met de heattool, dan zie je de kleuren heel mooi opkomen en daarna gespetterd met de witte spray.
Verder de stansmallen van CraftEmotions gebruikt (grasrand, lantaarnpaal, hekwerk, merry christmas) en de mooie grote kerstboom van Marianne Design.


De randen distressed met een paper distress tool en wat zwarte lijntjes getrokken met een fineliner van Staedtler.
Klaar is Nicole met een mooi resultaat al zeg ik het zelf....


Zo zie je maar dat je de sprays niet alleen op canvas of MDF of echte Mixed Media projecten hoeft te gebruiken. Je kunt ze ook gebruiken op papier als achtergrond.

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren. Gezellig dat je een kijkje kwam nemen.

Fijne dag!
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl

        
    

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions