Every day is a new beginning ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Zoals jullie weten design ik ook voor de groothandel CraftEmotions.
Zij hebben het over een officiele boeg gegooid en nu mag ik me voortaan Ambassador noemen.
Ik ben daar reuze trots op aangezien ik al zo'n drie en een half jaar voor hun design!!

Als Ambassador maakte ik deze creatie met hun nieuwste producten, welke uiteraard allemaal te koop zijn in mijn eigen webshop CraftAddiction.


Ik mocht aan de slag met hun nieuwe maskstencils en stempels.
(De stempels zijn al leverbaar, de maskstencils staan nog in de pre-order)
CraftEmotions Mask stencil - gaas Mask stencil A5
Artikelnummer185070/1252
CraftEmotions Mask stencil - vlinders met bloesemtak A5
Artikelnummer185070/1251
CraftEmotions clearstamps A6 - lammetjes
Artikelnummer130501/1268
CraftEmotions clearstamps A6 - mandala hart
Artikelnummer130501/1277

Ik deed dit in combinatie met de Dylusions paint van Ranger.

Ik gebruikte hiervoor mijn Art Journal van het album van Wycinanka
De basiskleur voor deze pagina's is Fresh Lime en heb ik met een ink blending tool opgezet.
Toen alles droog was met dezelfde kleur het "Gaas" en "Honingraat" maskstencil hier en daar opgezet.
Toen dat droog was met een permament marker van Staedtler het gaas benadrukt.

Daarna de bloesemtak opgezet met de Memento Dew Drops, kleuren Cottage Ivy, Bamboo Leaves, Rich Cocoa en Rose Bud.
Toen ben ik  gaan stempelen met de Mandela Hart Stempels en de Dylusions Paint Cherry Pie gemengd met een beetje White Linen.
De kleinste is gestempeld met Archival Ink van Ranger.
Hiermeer stempelde ik ook het script, de kleine vlindertjes en de lammetjes.



De lammetjes heb ik rechtstreeks op de pagina gestempeld.
Ik heb het inkleuren van stempels weer een beetje herontdekt en heb de lammetjes ingekleurd met de La Petite Sennelier. Zie je hoe dekkend de Sennelier is.

Hier en daar wat witte streepjes gezet met de Molotow Marker en gespetterd met de witte Mixed Media Ink Spray van CraftEmotions.
Bij de bloesemtak wat gedropt met de Simply White van Nuvo Crystal Drops.
De witte rondjes zijn gestempeld met de Dylusions Paint White Linen en een leeg rolletje plakband.
De tekst is geprint.







Ik wist niet dat het maken van Art Journal pages zo leuk en verslavend is......oeps.....hahahha!!
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Afgelopen donderdag werd ik 50 ...... wow! 
Gelukkig doet het geen pijn hahhaha!!
Ik kreeg een heuse Sara.


Kijk eens wat ik kreeg van mijn gezin. Helemaal blij mee.



Vanavond Feestje!!!

Fijn weekend.
Liefs, Nicole


     
 
   
     
    
   

Reacties

  1. Heerlijk om te lezen dat je nu ambassador bent geworden bij CraftEmotions, je verdient het! Je bent een mens met een gouden randje, je creatie is weer van een hoog niveau en ze mogen bij CE hun handjes dichtknijpen met jou! Je legt het duidelijk uit en bent zo een wandelend inspiratiebeeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good Morning Mrs. Ambassador!!!!

    Wowie wat klinkt dat superssssss en het is wel zo verdiend want bij CE mogen ze de loper wel voor je uitrollen na alles wat je in die 3,5 jaar voor ze hebt gedaan/gemaakt en laten zien!!!
    Dat je Sarah bent tegengekomen wist ik al, bij deze nogmaals en dikke verjaardagsknuf en gelukkig lijk je voor geen meter op de mevroi naast je whhaaa en je t-shirt is GAAF!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Enne.niet vergeten te zeggen dat het Journal er ook heel gaaf uitziet..nog een Craft Addiction-passie er bij hihi!

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd ambassador met je verdiende nieuwe titel.
    je creatie is totaal buiten mijn comfort zone maar ik vind hem wel heel erg mooi

    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je Ambassador bent geworden. Terecht ook, denk ik.
    Je journal is prachtig! Mooie frisse kleuren ook!
    Was je feestje leuk gisteravond? Gaaf t-shirt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions