Home Deco ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag mag ik jullie inspireren voor het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog.

Ik ging aan de slag met de nieuwe Stiffytex van CraftEmotions, kleur antraciet metallic.
Dit is een textiel/decoratieverharder.

Ik maakte een tafellamp van een katoenen lap en schilderde de binnenkant goud met de Deco & Life style chalkpaint.
Klein glaasje erin en met een theelichtje of liever een ledlampje op batterijen creeer je meteen heel veel licht in een donkere hoek en is het gelijk sfeervol.

De Stiffytex is er in 0,5 en 1 liter en in de kleuren antraciet en betonlook en transparant.


Met de transparante Stiffytex (kan natuurlijk ook met de antraciet Stiffytex) verharde ik deze decoratie "knutsel' veer.
Het was een paarse veer en toen hij hard was met de goud Deco & Lifestyle acrylverf(chalkpaint) op kleur gebracht.
 

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze Home Deco creaties.

Dit weekend ben ik gezellig naar Creative World in Frankfurt.
Dit is een beurs voor winkeliers.....eens kijken of ik nog wat leuks kan vinden voor de webshop.

Fijn weekend.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction:

      

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions