Mixed Media tag ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Als Ambassador van CraftEmotions ging ik aan de slag met hun nieuwe artikelen en de mooie Flower Foam van Leane Creatief.

Artikelnummer800205/4100
Artikelnummer800205/4063
Artikelenummer801903/4414
LeCrea - Lea’bilitie Easy flower 002 snij en embossing mal 45.4568
Artikelnummer115645/4568
LeCrea - Lea’bilitie flower011 Hydrangea snij, embossing mal 45.454
Artikelnummer115645/4544
Artikelnummer185070/1256
Artikelnummer115633/0811
Artikelnummer130501/1272


Ik maakte deze Mixed Media tag met als basis een afdruk met de Gel Press Printing Plate, 15,2 x 15,2 cm en Dylusions Paint
De Libelle gestempeld op de basis met Dylusions Paint, daarna met het maskstencil en een ink blending tool en de Dylusions Paint het patroon blok bloem erop gezet.
Aan de rand zwarte gesso aangezet.
Toen was mijn "Designpapier" klaar.


De Libelle ingekleurd met de Nuvo Aqua flow Markers en afgewerkt met de Nuvo Aqua Shimmer Glitter Gloss en uitgeknipt.
Daarna met de Flower Foam de bloemen gemaakt met stansen van CraftEmotions, Bloemen Mix en Bloemen Mix Large, en Leane Creatief.
Ik gebruikte hiervoor mijn heattool.

Achter de libelle en de bloemen de uitgestanste cirkels verlijmd.
Het geheel afgewerkt met de Nuvo Crystal Drops Bottle Green en de dauwdruppels op de bloemen met Morning Dew.


Toen ik eenmaal klaar was, zaten mijn handen helemaal onder.
Met water, zeep en de Craft Scrubbie van Ranger waren mijn handen weer heel snel schoon.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze tag.

Fijne zondag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

     
   
  
   
 
  
   

Reacties

  1. Wat een plaatje Nicole!! Heeel mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige creatie,kijk hier met bewondering na ,een mooie kleuren combinatie.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions