No matter how long the winter ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het tijd voor de reminder van onze Moodboard Challenge maart bij onze Facebook challenge 

Dit is mijn reminder en ik heb me laten inspireren door de kleuren groen en de Lente mood!


Dit is het leuke en mooie moodboard


Ik heb een stuk karton (vandaar dat het een beetje bol staat)
In de zwarte gesso gezet en met een leuk Maskstencil van CraftEmotions structuur aagebracht met de pasta van Dutch Doobadoo.

Daarna opgebouwd met de leuke elementen en afgewerkt met 3D balls medium en small.
Hiervoor gebruikte ik allemaal het Gel Medium om te verlijmen.

Op kleur gebracht met de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions, Eucalyptus, Lentegroen en Citroengeel.
 Hier en daar ook wat pigment poeder gestrooid van Nuvo, Shimmer Powder.
Een heel gaaf poedertje.

Aan de randen van de pasta met de Starburst Spray van Lindy's Stampgang, Lucky Shamrock Green (uit de Victorian Bouquet set) wat glimmer groen gesprayd.
Zo jammer dat je dat op de foto niet zo goed terugziet.

Tot slot nog gespetterd met Citroengeel en Glimmer Goud van CraftEmotions.

De tekst is geprint en op karton geplakt met Gel Medium




 Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen!!

Fijn (sneeuw) weekend.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaat in mijn webshop CraftAddiction

   
 
   
     

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions