Gepimpt mobielhoesje ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren op het CraftAddiction Mixed Media blog.

Ik heb op verzoek van een nicht van mij haar mobielhoesje gepimpt.


Ik heb de voorkant van het hoesje eerst in de gesso gezet. Toen met het Script maksstencil en structuurpasta aan de slag gegaan.

Daarna diverse leuke embellishments in de gesso gezet en op het hoesje verlijmd met Gel Medium.

Op kleur gebracht met de Lindy's Stamp Gang Magicals van de Drop Dead Diva set.
Daarna nog wat gehighlight met de Nuvo Embellishment Mousse Indian Gold.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Morgen heb ik twee weken vakantie.......HEERLIJK!!!
Even lekker relaxen en genieten!


Fijne dag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

        
      


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions